lauantai 23. huhtikuuta 2011

Day 7

PARAS YSTÄVÄNI

Tämän päivän haaste onkin aika hankala, koska mulla ei oo varmaan koskaan ollu yhtä parasta ystävää, vaan monta upeeta, ihanaa ihmistä mun ympärillä. Siksi joudunkin jakamaan tän homman kahteen osaan; Jämsän ystävät ja Mikkelin ystävät.

Jämsän ystävät

Tässä on lähes kaikki mun tärkeimmät tytöt, joiden kanssa eilen juhlittiin mun syntymää. Kuvassa siis Emma, Emma, Milja, Emilia, Hanna, minä ja Laura. Inka lähti jo ennen kuvan ottamista. Tässä on meneillään vielä alkuilta, loppussa alkoi näyttää enemmän tältä:


Oli kyllä ihana ilta, kiitos siitä tytöt ja pojat ! Tärkeyksiä kaikki.


Mikkelin ystävät

Varmaan tosi vaikee arvata


Eli tietenkin Iina ja HooÄrrä. Näistä tytöistä on tullu niin tärkeitä mulle tosi lyhyessä ajassa. Tuntuu siltä, että oltais tunnettu melkein aina ! Kiitos kuluneesta vuodesta leidit ! Teitte siitä oikein mainion.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti