perjantai 15. huhtikuuta 2011

Day 4

TÄTÄ OLEN SYÖNYT TÄNÄÄN

 Mun mielestä aika tylsis aihe tänään, mutta tunnollisesti toteutan tämän silti !

Jos jotakuta kiinnostaa tämän viikon ravintolasessiot, ravintolana Fransmanni, niin aiheesta voi lukea täältä ja täältä. Noitten kuvien saaminen tänne peräkylille asti olikin yllättävän vaativa operaatio, joten tyydytään lukemaan tyttöjen kertomukset hyvästä reissusta. Paras palvelu tähän meneessä oli tuolla, se on mun ainut kommentti aiheesta.

Palataas aiheeseen, eli tätä olen tänään syönyt:

aamupala: mandariini ja pähkinöitä.

lounas: mun itse tekemää kana-kukkakaali-parsakaaligratiinia

jälkkäri: Ehrmann Grand Dessert- vanukas. Tosi hyvää ja maksaa alle euron, sekä sisältää yllättävän vähän kaloreita. Suosittelen makean nälkäisille !


iltapala: lettuja, mansikkahilloa ja mansikkakermavaahtoa äitin luona



Siinä oli mun tän päivän ruokavalio !

Huomenna kerron enemmän aiheesta mitä on rakkaus ? Spekulointia siis luvassa.
Haasteen aiheita voit tarkkailla täältä.

Ja kuinka ollakkaan, oli sen mun mammani löytänyt tänne bloginkin puolella ja olis kuulemma halunnut kommentoidakkin, mutta se ei jostain syystä onnistut. Halauksia tuli kotona kuitenkin :)

Ompas mulla paljon tälläsiä pieniä asioita. Kuitenkin tänään eli perjantaisin kello 21.30 seuratkaa uutta sarjaa nimeltä Afganistan. Sarja näyttää meillä vähän, mitä ne meidän maan rauhanturvaajat oikeasti tekeekään. Tämän tytön kavereita tuolla näkyy useampikin.

pusss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti