perjantai 11. maaliskuuta 2011

Is hip hop just a euphemism for a new religion

Keskiviikkoruokailut oli menestys taas kerran Iinan ja HooÄrrän kanssa ! En taida itse kertoa sen enempää kuin, että Mikkelin Fernandossa oltiin ja se muodostuikin mun lemppariravintolaks välittömästi. Ruuat oli kaikki itse tehtyä alusta asti, salaattipöytä oli vertaansa vailla, palvelu oli hyvää, ravintolan tunnelma oli ihana ja ruokalista oli niin laaja, että jokainen löytää varmasti oman lempparinsa Hanna-Reetan blogin puolelta löydätte aiheesta enemmänkin tarinaa jos haluatte kunnon arvostelun. Itse rakastuin Fernandoon ja suosittelen sitä lämpimästi kaikille Mikkelissä asusteleville ja asioiville.


Eilen torstaina lähdinkin heti talousmatetiikan tentin jälkeen ajelemaan kohti Jämsää. Matkan varressa pysähdyin Jyväskylässä moikkaamassa Kinkkua (inka), jonka kanssa käytiinkin Arnoldsilla bagelilla ja eksyttiin siinä samalla vähän H&M:llekkin, josta löytyikin pari kivaa juttua !



Harmitta kun noin kauniit vaatteet näyttää henkarissa noin rumilta, mutta ehkä esittelen niitä myöhemmin päivän asun merkeissä.
Oon vihdoin alkanu nauttia kevään vaatetarjonnasta, joka vielä hetken aikaa sitten oli todella köyhää ja liian värikästä mun mieleeni. Trumpettihousuille en vieläkään oo pystyny lämpenemään, mutta voisin just kuvitella, että ens viikolla mulla olis sellaset jo jalassa, kun sanon näin.

Tämä aamu ja eilisilta menikin lepposasti kotosalla mun maailman kaikkeuden ihanimman yökylävieraan kanssa !


Kyseessä siis meidän perheen mies, eli Leo ! Harmittaa oikein, että ei nää omaa koiraa melkein koskaan, mutta onneksi sillä on hyvä koti mun äidin ja kahen pikkusiskon luona. Huvittavaa, että kun oon Mikkelissä niin kaikista eniten ikävä on tätä karvapalloa.



Ei tällä kertaa sen kummempia kuulumisia ! Jos hyvin käy niin lähen T:n kanssa tänään vielä käymään Tampereella leffassa ja syömässä jossain kivassa paikassa. Toinen lähtee tiistaina ensin viikoks Prahaan ja sit reiluks kuukaudeks Thaimaaseen. Oon niin kateellinen ! Outoo, miten voi vaan ottaa lopputilin töistä ja lähtee arkee pakoon. Jotain noin repäsevää munkin elämä tarvis.



                                                                         pus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti