perjantai 21. tammikuuta 2011

Pictures

Sain kuin sainkin aikaiseksi lähettää ne väärät popot takaisin Nellyyn, joka asiakaspalvelun mukaan oli vielä ihan ookoo, vaikka kenkiä olinkin käyttänyt. Tosin ne oli kyllä aika laaduttomat, ainakin mun mielestä, joten menee varmaan reklamaatioon. Jokatapauksessa olisin halunnut ne toiset wedget mitkä oikeasti tilasin, mutta kuinka ollakaan, niistä on mun koko loppunut. Hätä ei kuitenkaan ole tämännäköinen, koska neuvokkaana tyttönä tilasin tilalle toiset, mutta tällä kertaa ihan erilaiset.

 Ja koska tilaus lähti jokatapauksessa, niin otin mukaan yhden mekonkin. Tämä oli alennuksessa, joten sitä ei ees lasketa !


Sain yhden mun parhaista ystävistä Jämsästä tänne Mikkeliin viettään pari päivää mun kanssa ja löydettiin mulle maailman ihanin kattolamppu ! Oon tästäkin niin megainnoissani !


Eikö oo ihanin lamppu mitä on koskaa tehty ? Mun mielestä on :) Sen hinta oli kyllä jonkun 50e, mutta ehdottomasti sen arvonen.
Nyt tässä kun näitä kuvia oon saanu laitettua koneelle, niin laitampa samalla teille nähtäväksi yhden kuvan, mistä tekin näätte mun uuden Icepeakin takin, minkä ostin Himostoresta matkalla Mikkeliin. Kuvassa myös ne kengät mitkä lähti palautukseen.


Noi kengät on kyllä kauniit ja oli hyvät jalassa ja JOS ne olis ollu laadukkaammat niin olisin pitänyt ne itselläni. Koitan kuitenkin itselleni kokoajan muistuttaa, että "ei niin se määrä, vaan se laatu". Pätee myös moneen muuhunkin asiaan tuo lausahdus, jota mulle toitotti mun entinen työkaveri silloin kun olin vielä kenkäkaupassa duunissa.

Ainiin nythän on tosiaan mun ensimmäinen kokonainen viikonloppu Mikkelissä ! Onneks Iina on täällä myös, niin tarvii yksin olla. Suunnitelmissa oliskin keksiä jotan hauskaa tekemistä. Siitä ehkä myöhemmin lisää.

Josko tämä riittäisi tällä kertaa. Hyvää viikonloppua !

puspus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti