tiistai 18. tammikuuta 2011

Disappointment

Noniin siis mun Nellyn paketti tuli ja olin tosi innoissani ja ihan aiheesta näitten takia


Kaikki ei kuitenkaan mennyt niin ruusuisesti kuin odotin ! Katsastakaapas tämä:

TÄMÄN SAIN..
JA TÄMÄN TILASIN
joku ei nyt ihan tästää.. Onneks olin vielä niin täpinöissäni, että en edes huomannut eroa, vaan iskin kengät heti aamulla jalkaan ja lompsin kouluun. No, lähetän ne väärät kumminkin takasin ja huomautan samalla niitten aika huonosta laadusta, kun saumat oli aika heikonnäköset ja muutenkin päivän tavallisen käytön jälkeen ovat aika oudoilla kupruilla. Toivottavasti yhteistyö pelaa ja saan toivotut murut kotiin ! Päätin myös, että nyt teen uuden vuoden lupauksen ja se on, että tästä lähtien tarkistan kaikki paketit kunnolla, ennenkuin otan käyttöön :D

Mulla olis ollut myös asukuvia tältä päivältä, mutta ne on hetkellisesti jumissa mun kamerassa. Oon oikeesti onneton näitten elektroniikkajuttujen kanssa ja epäilen niillä olevan joku salaliitto mua vastaan. Erityisesti tänään. Meinasin kirjoittaa, että tänään ei todellakaan oo mun päivä, mutta olisin valehdellut, koska tänäänhän on Lauran päivä ! Paljon onnea minä <3



                                                                     pusipusi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti