maanantai 10. tammikuuta 2011

Be good or be good at it

Noniin täällä taas ! Bloggerissa ja Mikkelissä. "Loma" meni tosiaan iloisesti töissä, jolloin asuissakaan ei ollu juuri mitään kuvaamista. Ja nyt kun oon päässy takasin arkeen kiinni niin aloitin itselleni tutulla tavalla ja lintsasin ensimmäisen päivän koulusta ja yritän tehä koulutehtäviä (mutta oikeesti mulla on samalla kokoajan auki mm. facebook, nelly.com, blogilista jne.) Oon oikeesti maailman surkein koululainen !
Oon saanu oikeen elämänilosta taas kiinni, mutta valitettavasti se tarkottaa sitä, että en jaksa olla paikallani, enkä keskittyä mihinkään tehtäviin vaan haluun seikkailua ja muutoksia elämään. Loman aikana tuli tosiaan suunniteltua baari liiketoimintasuunnitelmineen ja mietittyä extempore tampereelle muuttoa omakotitaloon leikkiin kotia. Aika ei nyt vaan taida olla oikea kummallekkaan, mutta katsotaan.

Mennääs nyt kuitenkin asiaan ! Eli kun opiskelin äsken, niin tilasin kahet aika ihanat kengät Nellystä !

Mun tulevat Matsumotot, jossa menee takana koko pituudelta metallinen fakevetskari

Jeane Blush - Dolores

Mää pyhästi vannon, että seuraavat kengät, mitkä ostan, ei oo wedget. Viimesin ostokseni muistaakseni oli TenPointsin harmaat mokkakiilanilkkurit.. Oon tehny muitakin hyödyllisiä hankitoja tässä viimeaikoina, kuten vaaterekin, jonka kokosin ihan itse !


Hmmm mitäs muuta. No ainakin ostin Aussien 3 minute miracle Lucious long- hoitoaineen, josta tykkään ihan mielettömästi ja suosittelen lämpimästi kaikille, joiden hiukset alkaa olla melko pitkät ja ehkä siksikin elottomat.


Päivähän on minulle ainakin aika alussa vielä, joten päivän asusta ei ole sen enempää tietoa kuin se missä olen aamupäivän viettänyt eli:

Mummin tekemät villasukat
Noniin ehkä voisin seuraavaks ihan oikeesti ottaa itteeni niskasta kiinni ja tehä niitä tehtäviä. Olkaa tekin ystävät rakkaat reippaita !

puspus


1 kommentti: