maanantai 17. tammikuuta 2011

Drive your high heel into my heart

Siis määhän rakastan kevättä, mutta tänään postiluukusta oli tipahtanu sisään uus Elle. Eikä siinä mitään, koska Ellehän on aina tyyliin kuukauden kohokohta, mutta tällä kertaa se oli täynnä kaikkia kevään värejä ! En tiiä onko tää ihan normaalia, mutta niistä kaikista väreistä tuli mulle jotenkin suunnaton ahdistus ja ehkä varsinkin siitä, kun kaikki vaatteet oli jotenkin ihan samanlaisia kun viime keväänä. Mää en oikein osaa edes selittää tätä mun ahdistuneisuutta, mut ehkä tänä vuonna en ootakkaan kevättä jostain syystä niin paljoo.
Ihan sillain infona kaikille, että määhän analysoin itteeni tosi paljon esim. mietin, että miks tästä nyt tuli paha mieli jne. Äsken totesin, että mulla loppuu koulu toukokuun 6. päivä, jolloin varmaankin muutan Mikkelistä takaisin Jämsään kesän ajaks. Sehän tarkottaa automaattisesti, että en enää pääse oleen koulussa (en olis ikinä uskonu sanovani näin !) enkä nää mun uusia ystäviä melkein ollenkaan. Outoa !

Asiasta toiseen MUN IHANAT KENGÄT ON SAAPUNUT POSTIIN ! Lähen ihan kohta ajamaan takas Mikkeliin, että pääsen äkkiä koittaan niitä ja ehkä ulkoiluttaan toisia ekaa kertaa ! En kestä, oon jotenkin tosi jännittynyt tästä :D Voin huomenna laittaa vaikka kuvia ja kertoo mun rakkauksista enemmän. Tänään täytyy tehdä ehkä myös uus tilaus johonkin, kun oon ehtiny jo tottumaan siihen, että postissa on kokoajan jotain ihanaa tulossa.

Viimeiset pari päivää oon tosiaan viettäny taas villasukissa ja löllökuteissa eli asujen osalta ei mitään uutta, mutta lupaan yrittää panostaa tähän osuuteen jatkossa enemmän. Heti vaan kun saan värvättyä ittelleni hovikuvaajan.

Ei kai tällä kertaa mitään ihmeempää ! Saatte kuitenkin kuunteluun taas mun uuden lempparin enjoy !



pusipusi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti