perjantai 3. joulukuuta 2010

cherry cherry boom boom

Mua niin harmittaa kun se mun kamera on yhä jollain tavalla vammautunut, enkä siitä syystä saa otettua kuvia mistään ! Eilenkin kävin vahingossa vähän kaupoilla ja ostin kaikkee hauskaa, joista olisin halunnu laittaa kuvia, mutta ei sitte. Voin kertoo kumminkin, että ostin maan lämpösimmän villapaidan, legginsit, ruususormuksen, make up storen huulikiillon, sellasen huulipunasiveltimen ja sihteeri/imagolasit. Lupaan laittaa kuvia heti kun joku fiksumpi auttaa mua sen kameran kanssa.

However, tänään on se päivä, jota oon oottanu kun kuuta nousevaa ! Eli Iina, HR  ja mää juhlitaan pikkupikkujouluja ja tänään tuli ilmi, että juhlimme samalla myös itsenäisyyspäivää. Mulle todellakin on ihan sama mitä juhlitaan, kunhan juhlitaan ja nautitaan hyvä juomasta, ruuasta ja ENNENKAIKKEA seurasta ! Jos hyvin käy, illan aikana saattaa onnistua ees joku kuva, joka kestäis julkisuutta :D

Varotuksen sanana sitten niille jotka mun ajatuksia jaksaa lukea, että aijon paljonkin jakaa kaikkia joululauluja täällä, koska oon toivottomasti hurahtanu niihin. Onks muuten ihan normaalia, että vihaan kylmyyttä ja talvee, mutta sit kuitenkin oon hiihtokeskuksessa töissä, rakastan joulua ja joululauluja, tykkään hiljalleen leijailevasta lumisateesta, mut kaikki muunlainen mitä taivaasta sataa niin vois mun puolesta jäädä kokonaan satamatta. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti