keskiviikko 22. joulukuuta 2010

Lallatilallatilaa



Toi kuva on mun mielestä outo valinta, mutta biisi on tärkein. Jos kuvaukseen on luottaminen, niin tää on chisun versio biisistä vuodelta 1998. Ei mielestäni ollenkaan huonompi !

Voin kertoo, että joulu ei oo ikinä tuottanu mulle näin paljon stressiä kun tänä vuonna. Tää jatkuva siivoominen ja järjestely alkaa maistua jo puulta, samoin kun joululahjojen hankkiminen. Yleensä sitäkin oon rakastanu, mutta nyt ei vaan aika riitä. Musta olis myös ihanaa nähä mun ystäviä joskus. Joulun jälkeen alkaakin vauhtirinteillä työt, niin ei tarvii viettää aikaa kotonakaan. No eiköhän tää tästä. Lupaan tänään hoitaa kaikki hommat loppuun ja huomenna vaan nauttia ja syödä joulutorttuja !

Mun laihdutuskuuri nyt meni virallisesti pilalle, kun en oikeesti voi olla joulun alla syömättä. Inhottavaa.
Uutena vuotena aijon kyllä tehdä kunnon laihdutuslupauksen.

Ei kaikki oikeesti oo myöskään kurjaa, koska kahen kuukauden jälkeen mun ihana pikkusisko on tullut takaisin Australiasta ja mulla on todellakin kauhee ikävä ! Kohta on jo pakko valmistautua ja mennä kotiin kattomaan olisko se meijän maailman matkaaja jo jalkeilla. Sillä on varmasti niin paljon kerrottavaa ja näytettävää, että oikein jännittää ! Äitikin on alottanu jo joululoman, niin saa hetken viettää senkin kanssa ennen joulua.

Olin tosiaan eilen mun siskopuolen kanssa vähän ostoksilla ja paljon löysin lahjoja, mutta niiden sisältöä en voi kertoa, kun juoruutte kumminkin eteenpäin :D Ostin myös itselleni pari lahjaa, että saan varmasti ees jotain, mitä oikeesti tarviin ja haluun ja en oo vaan muistanu kertoo niitä kenellekkään muulle.


Eli mun lahjat mulle oli Dolce & Gabbanan The One- hajuvesi, jota oon käyttäny jo tosi kauan, enkä aijo vaihtaa sitä mihinkään ehkä koskaan. Se on niin mua kun vaan voi olla.
Toisekseen mun tyynyt täällä kotokaupungissa oli niin huonona, että nukuinkin jo huonosti niiden takia, niin ansaitsin Finlaysonin Princess- tyynyt. Eli kuvassa päällimäisenä olevan mallin. Voin kertoo, että nukutti hyvin.

Jatketaas sitten joulun odotusta ja valmistelua ! Mää ainakin odotan jo innolla !


Pusipusi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti