keskiviikko 15. joulukuuta 2010

Today

noniin, en siis halua, että tää blogi käsittelee tästä lähtien pelkään laihduttamista tai muuta, mutta koitan pitää sen tästälähtien osana mun elämää, joten ajattelin kertoo vähän siitä osasta lisää. Eli mun aamupalaan kuluu nykyään aika paljon kananmunaa (yleensä) paistettuna, johon oon nyt laittanu mukaan joko aurinkokuivattua tomaatti tai tavallista tomaattia tai molempia. Päivään mahtuu yleensä myös jonkunlainen nutrilett- ateriankorvauspatukka, kanaa, kalaa tai lihaa ja lisäks salaattia tai esim. keitettyä kukkakaalia. Jos illalla tulee vielä nälkä niin jonkinlainen pussiruoka on siihen aika kätevä. Päivään ei saa tulla yli 1000 kaloria ja tässä alussa vielä vähemmän.
Sain Bonskulta idean liittyä kiloklubiin, johon voi tarkasti laittaa syömänsä ruuat ja liikunnat. Sitää kautta on helppo seurata omaa kehitystä ja ylipäätään, että mitäs tänään/tällä viikolla onkaan tullu syötyä.

omin kätösin tehty tomaatti-aurinkokuivattutomaattimunakas


Mun H&M- paketti saapui siis eilen ja halusin ottaa pari kuvaa mun uudesta piposta ja kaulahuivista. Samalla otin äkkiä kuvan myös mun Gina Tricotin vanhasta villatunikasta, jonka heitin kouluun päälle. Kuvasin myös mun pesuhuoneessa, joten taustaa ei tarvii kattoo turhan tarkkaan :)




Tänään aijon oikeesti laittaa jonkun joulubiisin muittenkin iloks tänne ! Viime aikoina oon kuunnellu vaan niin paljon mm. Samuli Edellmanin ja Jipun uutta levyä ja muita epäjouluisia juttuja, joten lupauksista huolimatta on jääny joululaulujen linkittäminen.

Nyt aijon kattoo Seitsemän Elämää- leffan minkä löysin pitkästä aikaa mun leffavalikoimista !

tuitui

2 kommenttia:

  1. Itsellä myös hiukan laihduttaminen käynnissä, joten ihan kiva lukea jos kerrot edistymisestä jne... :)

    Ihanaa Joulua!

    VastaaPoista
  2. joulun jälkeen lähtee laihdutus taas oikeesti kunnolla käyntiin niin katsotaan sitten tuloksiakin enemmän :)

    Hyvää joulua sinnekkin !

    VastaaPoista