torstai 4. marraskuuta 2010

Ostokset


























kävin siis äsken kaupoilla ja nämä lähti mukaan. Eli ylimmäisessä kuvassa perus wellaflex- hiuslakka, punasen pussin ja sinisen lasting finish- kynsilakan sai kaupanpäälle kun osti kaksi Rimmelin tuotetta, jotka mulla oli toi tumman sininen lakka (blue vogue) ja päällyslakka, jota siis mainostettiin pullossa uutena juttuna missä on 5 hienoo juttua samassa paketissa, mut en todellakaan tiiä mitä ne oli. Tiiän, oon mainosten uhri. Kuvassa myös mun lemppari ripsari eli Maxfactorin false lash effect, joka myös oli tarjouksessa olisko ollu hintaan 13,90. Anttilassa oli nyt muutenkin paljon kaikkia kosmetiikka tarjouksia, joten kannattaa käydä tarkistamassa.
Sitten löysin Glitteristä maan ihanimman sormuksen ! Eli toi on kahteen sormeen menevä sormus missä on noin söpö rusetti ja voitteko uskoo vaan hintaan 7.90 ! Love it.
Huomasin seuraavaksi, että sinkkuelämää 2- leffa oli tullu Anttilaan myyntiin hintaan 15,90, joten pakkohan se oli hankkia.

Tässä vielä mun päivän asu eli Miss Posh- jakku on se mun ihka ensimmäinen kirppariostos, Vero Modan söpöin toppi (minkä ostin tänään 16,95e muistaakseni), seppälän legginsit, kiilakorot H&M ja laukku Guess.
Ihastuttava tää tilanne kuva myöskin, mutta laiska kun olen niin en jaksanu kuvailla sen enempää :)

pusspuss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti