tiistai 23. marraskuuta 2010

bad day

Tää ei todellakaan oo mun päivä. Aamulla kaheksaks kouluun meneminen oli yhtä tuskaa ja sitä vielä pahemmaks teki se, että tiesin Lanvinien olevan jo myynnissä yhdeksältä, eikä mulla ollu mitään mahollisuutta päästä koneelle. No, menin varttia vaille kymmenen koneelle koulussa ja näpytin tunnin putkeen hooämmän sivua, että olisin päässy ostoksille, mutta ei. Sitten menin syömään iin ja hooärrän kanssa ja tulin kotiin takasin näpyttään niitä sivuja auki. Voitte kuvitella mun innostuksen kun ehkä vartin jälkeen sivut aukesi ! Voitte ehkä myös arvata, että kaikki oli SOLD OUT. Kiukustuin taas. Muutenkin hajoo pää tähän tekemättömyyteen. Oishan mulla koulutehtäviä tekemättä vielä, mut jotenkaan ajatus niistä ei saa mua yhtään piristymään.
Hauskinta musta on, että kuvittelin, että on ihan hauskaa kun on näin vähän koulua ja paljon vapaa-aikaa ja niin se olikin aluks ! Just kun kaikilla koulukavereilla on omat projektinsa, niin niittenkin kanssa hengailumahollisuudet on vähän huonot nyt. Haluisin tosi paljon myös laihduttaa, mut jotenkin siihenkin on menny into, kun on vaan kaikki päivät himassa nii ennemmin ees syö kun on tekemättä MITÄÄN. Ah, ihanaa avautumista :D



Nyt oon hetkellisesti taas piristynyt, kun sain purkaa tuntojani ja samalla selailin viime kerralla napsastuja New Yorkin kuvia, jotka halusin teillekkin jakaa. Toivottavasti muilla on ollu parempi päivä :D



pusi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti