maanantai 29. marraskuuta 2010

carefull what you say this time of year

Oon todellakin ihan joulutunnelmissa ! Oon kuunnellu jo varmaan viikon joululauluja ja polttanu tuhat kynttilää ja nyt toin kotoo Mikkeliin maailman kauneimman kynttelikönkin ! Siinä on timantteja.
Ihanin tapa viettää iltoja on myös kattoo jouluelokuvia ja just polttaa niitä kynttilöitä ja juoda teetä ja tällasia iltoja mulla on ollu jo monta.
Seuraavana joulumielen herättäjänä onkin joululahjojen ostaminen. Se on kyllä parasta ja täytyy kyllä sanoo että oon aika hyvä keksimään lahjoja ja muutenkin se antamisen ilo on ihan parasta <3 Myös perjantaina juhlitaan Iinan ja HRän kanssa omia pikkupikkujouluja, jolloin saunotaan ja maistellaan juustoja, joulutorttuja, pipareita ja glögiä. Eli yksinkertaisemmin sanottuna juodaan kalsarikännit kolmistaan joulun kunniaksi :) Seuraavat pikkujoulut onkin 8. päivä, jolloin juhlitaan koko luokan voimin ja sillon vois ottaa tavotteeks päästä sinne baariin asti !



PS. En oo vieläkään saanu mun kameraan mitään tolkkua eli se EHKÄ tokenee sitten kun saan aikaseks mennä ostamaan uuden muistikortin. Toin kotoo pari vanhaa muistikorttia, mutta toinen oli kai niin pieni ettei sinne olis mahtunu kuvaakaan (en tiiä voiks se olla mahollista, mut niin mun kamera väitti) ja toinen olikin itseasiassa vain adapteri, josta ei siis ollu mitään iloo. Jotenkin niin mun tuuria :D


puss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti