tiistai 15. tammikuuta 2013

Palataan ripsiin

Vihdoin on kulunut viitisen viikkoa kun aloitin käyttämään Revitalashia ja otin tänään muutaman "jälkeen"-kuvan. Muakin jännittää, että näkyykö mitään muutosta, koska musta tuntuu ainakin siltä, että ripset olis päässy ainakin normaaleihin mittoihinsa. Katsotaan..


ENNEN
JÄLKEEN

ENNEN

JÄLKEEN
 

ENNEN

JÄLKEEN
Eniten selkeetä eroa näkee ripsivärin kanssa ja erityisesti sen tuntee aamuisin kun meikkaa silmiä, niin ripsiväriä laittaessa ripset ei lopu kesken. Jos ihan rehellinen oon, niin odotin ehkä vähän enemmän muutosta.. Toisaalta eikai ripsetkään voi kasvaa kun tietyn mittaiseksi. Jokatapauksessa näillä näkymin todellakin aion jatkaa Revitalashin käyttöä, jos saisin vielä upeemmat räpsyttimet!


2 kommenttia:

  1. Mie oon nähnyt siulla livenä sen eron - ainakin kun vertasin siihen ripsienpidennysten jälkeiseen aikaan näitä nykyisiä! Katoin yks päivä, että ootko vaihtanut ripsaria kun on pidemmät, mut sit muistinkin että sähän sen Revitalashin ostit!;D Miunkaan blogissa kuvista ei huomaa kunnolla eroa, mut itsehän sen parhaiten aamulla meikatessa huomaa!:) Miulle ainakin tuli sillon viiden viikon Revitalashin käytön jälkeen meikatessa sellanen "hei, vieläkö nää ripset jatkuu?!?"-tunne, ku sudin ripsaria!:D Haha.

    VastaaPoista
  2. oon pitänytkin nyt pari viikkoo taukoa revitalashista ja ne kasvaa vieläkin! Aamulla meikatessa oon pari kertaa huomannut, että joukossa on muutama ripsi jotka on selkeesti pisempiä kun muut :D ensin luulin, että mulla on ripsenpidennyksestä jäänyt vielä niitä karvoja, mutta ei, omaa karvaa se on :D

    VastaaPoista