lauantai 12. toukokuuta 2012

Miljoona asiaa

Voi miten onkin aika kulunu taas näin nopeesti ! Mulla alkoi kyllä eilen kesäloma, joten nyt lupaan taas suoda enemmän aikaa blogille. Mulla on tuhat kerrottavaa esim. mulle on jo kolmesti annettu The versatile blogger award (kiitos niistä ihan miljoonasti, lupaan ottaa sen työn alle ihan pian <3), käytiin särkänniemessä vähän aikaa sitten ja mulla on ihania kuvia delffiineistä, nykin postaukset on ihan kesken, enkä oo ees kuvannu vielä mun ostoksia sieltä ja eilen juhlittiin vähän kesäloman alkajaisia ja samalla Karoliinan läksiäisiä, kun se muuttaa kesäksi Helsinkiin. En tiedä mistä alottaisin !

Okei, aloitan eilisistä kemuista, koska sieltä ei ole kuvia kuin ruuasta ja se nyt on yhä aika elävästi mielessä, eli:



Joo, me tehtiin tosiaan sangriaa ihan alusta lähtien ite. Me jopa marinoitiin sitä ! Lopulta sitten unohdin ottaa kuvan siitä itse sangriasta, mutta kyllä se näkyy tuolla viimeisessä kuvassa. Oli muuten todella onnistunut satsi. 






Noi ihanat kukkaset tossa pöydällä mulle toi viime viikolla mun poikkis ihan muuten vaan. Oon todella valinnut hyvin tällä kertaa poikaystäväni ! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti