tiistai 4. lokakuuta 2011

Haaste day 15

Palataanpas pitkästä aikaa haasteen pariin ! Tämän päivän kohdalle osuu siis UNELMANI.

Mun unelmat on aika simppeleitä ja varmasti monille naisille tyypillisiä. Haluaisin tavata mun unelmien miehen, jonka kanssa voisi tehdä oman talon, mennä naimisiin ja saada lapsia. Perushuttua. Haluaisin myös valmistua ammattikorkeesta hyvillä numeroilla ja sen jälkeen muuttaa Tampereelle tekemään töitä. Tällä hetkellä mulla on kaks ammattia, jotka oikeesti kiinnostaa; kiinteistövälittäjä tai sisustussuunnittelija.






Tosi kovasti haaveilen myös uudesta New Yorkin matkasta, samoin kuin päiväunena on ollut sinne muuttaminenkin. En vain tiedä milloin varallisuus ja urheus riittäisi sellaiseen seikkailuun.
NY on ollu mulle siitä jännä paikka aina, että siellä tuntuu aina kodikkaalta. Jopa ensimmäisellä kerralla kun saavuttiin JFK:lle, ei mua jännittänyt oikeastaan yhtään, tunsin vaan tosi syvää kiintymystä ja turvallisuuden tunnetta. Tällä hetkellä ikävä on kova.





Hmm, mitähän muuta näin julkisesti kehtaisi sanoa.. Ainiin tietenkin materiaunelmat ! Ne laitan ihan suoraan kyllä kuvina.




Siinä unelmia vähäksi aikaa ! See ya later alligator.



Tässä siis haasteen tehtävät, jotka on vielä jäljellä:


Päivä 1 - Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla

Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani

Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti