tiistai 2. elokuuta 2011

Uusi puhelin tilaukseen

Minäpäs olin tänään reipas ja tilasin itselleni Saunalahdelta uuden liittymän ja maailman ihanimman puhelimen !





HTC Sensationin nimittäin ! En nyt osaa kertoa siitä mitään hienoja juttuja tai ees, että miks se nyt oli sitten hyvä valinta.. Sanoin kuitenkin mun pikkusiskolle, että auta mua tilaamaan hyvä puhelin, ettei ihan heti tarvii hankkia uutta ja tämmöinen tuli tulokseksi. Anna sano, että se on joku uus malli ja se on hyvä. Se riittää mulle !

Asiasta kukkaruukkuun.. Ylihuomenna alkaa Pipefestit ensimmäistä kertaa Himoksen mailla ! Itse olen torstain töissä ja seuraavat kaksi päivää nautin esiintyjistä täysin siemauksin. Mun pari Mikkeliystävääkin saapuu paikanpäälle (mutta ne ei ole Iina ja HooÄrrä  (buu)), ihania tyttösiä nekin kyllä :) Aaa miten voikaan olla näin fiiliksissä jee !

mm tämän tahdissa pipejä odotellaan



"Ei oo niin välii, että mitä se jokin oikein on, kuhan sitä on paljon.
Käsin kosketan hetkee, maistan biittii, se ei oo letkee vaan uskomaton."

2 kommenttia:

  1. Mitä oot tykännyt Sensationista? :) Itsekin harkitsen nyt vähän laadukkaamman luurin ostoa ja palloilen Sensationin ja N9:n välillä. Tähän asti on ollut tällanen pinkki HTC Desire http://designskins.fi/fi/kappale/kaennykaet---kaemmentietokoneet/htc/desire/abstrakt/pinksphere/#panel-1

    VastaaPoista
  2. Oon tykännyt ihan hirveästi ! En halua luopua siitä koskaan ja omien vertailujen mukaan on ainakin kivempi kuin iphone :) Nokialaisista ei kokemusta oo oikeastaan ollenkaan..

    VastaaPoista